Zapraszamy na szkolenie adresowane do warszawskich koordynatorów wolontariatu pt. „Współpraca w rozproszonym zespole. Jak zwiększyć zaangażowanie i sprawić, aby wszyscy byli na bieżąco?”
Na warsztacie inspiracyjnym sprawdzimy, jak aplikacje mobilne i narzędzia webowe mogą ułatwić życie koordynatorom wolontariatu.
- Jak zapewnić gładki przepływ informacji w zespole?
- Jak sprawić, aby zespół był na bieżąco i miał dostęp do dokumentów i informacji?
- Jak stworzyć ciekawą grafikę od ręki?
Wśród omawianych rozwiązań będą:
- Narzędzia ułatwiające współpracę w zespole - m.in. Trello, Dropbox, Google Drive, Padlet
- Narzędzia wspierające tworzenie grafik - m.in. Canva, Adobe Spark Post, Piktochart, Meme Generator
Po warsztatach uczestnicy:
- zidentyfikują blokady, które przeszkadzają w efektywnej współpracy w grupie;
- przećwiczą podstawowe funkcje darmowych narzędzi do zarządzania projektami;
- poznają możliwości narzędzi chmurowych wspierających dostęp do dokumentów w rozproszonym zespole;
- stworzą atrakcyjne grafiki na media społecznościowe i do druku za pomocą prostych serwisów i aplikacji mobilnych;
- przekonają się, jak komórka w kieszeni może wspomagać komunikację w zespole rozproszonym.
Zapraszamy koordynatorów, którzy chcą w bardziej świadomy sposób poznać proces, w którym niewielka grupa osób o maksymalnie różnorodnych kompetencjach i doświadczeniu rozwiązuje złożone problemy, jednocześnie rozwijając umiejętności osobiste i stając się skutecznym zespołem.
Szkolenie skierowane jest do koordynatorów wolontariatu z Warszawy, którzy chcą ułatwić sobie pracę dzięki dodatkowym narzędziom pomocnym w pracy z wolontariuszami.
Termin i miejsce szkolenia: 19 maja (sobota) w godzinach 10.00 -15.00 w siedzibie Stowarzyszenia Centrum Wolontariatu przy ulicy Nowolipki 9b.
Prowadzenie: Noemi Gryczko – Trenerka z wykształcenia, socjolog i projekt manager. Od 10 lat zachęca instytucje do eksperymentowania z nowymi rozwiązaniami. Dzieli się doświadczeniem w projektowaniu i wdrażaniu innowacyjnych produktów i usług w oparciu o metodę myślenia projektowego (dresing thinking). Dzięki praktycznej znajomości mobile learning w organizacjach, uczy jak wykorzystywać aplikacje mobilne, aby lepiej angażować i wspierać do działania pracowników, koordynatorów.
Osoby zainteresowane szkoleniem, prosimy o przesłanie zgłoszenia do dnia 17 maja br. wypełniając formularz zgłoszeniowy. Liczba miejsc jest ograniczona, decyduje kolejność zgłoszeń.
Szczegółowych informacji dot. szkolenia udziela pani Joanna Stachurska, pod numerem telefonu 22 635 27 73 wew. 21.
Interesują Cię inne formy wsparcia dedykowane organizatorom wolontariatu w Warszawie? Sprawdź nasze pozostałe propozycje!
Działanie prowadzone jest w ramach projektu „Wsparcie organizatorów wolontariatu” realizowanego w ramach miejskiego projektu „Ochotnicy warszawscy” integrującego działania wspierające rozwój wolontariatu w stolicy.