Już po raz piąty zapraszamy warszawskie instytucje oraz organizacje pozarządowe uprawnione do korzystania ze świadczeń wolontariuszy do udziału w konkursie „Pokaż się z dobrej strony!”! Aby wziąć udział w konkursie należy opublikować ofertę wolontariatu na Miejskim Portalu Wolontariatu www.ochotnicy.waw.pl.
Głównym celem konkursu jest zachęcanie do korzystania ze wsparcia wolontariuszy i promocji standardów współpracy z wolontariuszami. Chcemy zachęcić wszystkich organizatorów, by angażowali wolontariuszy w swoje działania i tworzyli przestrzeń do rozwoju wolontariatu.
Konkurs wskazuje również dobre przykłady tworzenia wzorowej oferty, która stanowi pierwszy krok do współpracy i jest doskonałą okazją, by przyszłym wolontariuszom pokazać się z dobrej strony.
Konkurs składa się z czterech edycji kwartalnych: zimowej, wiosennej, letniej oraz jesiennej, w trakcie których zostaną wyłonione po 3 wyróżniające się oferty. Następnie spośród 12 wyróżnionych ofert w rocznym finale konkursu wybrane zostaną trzy najlepsze, a ich autorzy będą uhonorowani przez kapitułę konkursu za zdobycie I, II i III miejsca podczas grudniowego Dnia Koordynatora Wolontariatu.
Konkurs trwa od 1 stycznia 2021 r. do 22 listopada 2021 r.
Regulamin konkursu
Poznaj zwycięzców zeszłorocznej edycji konkursu – Muzeum Jana Pawła II i Prymasa Wyszyńskiego, Fundację EY, Multimedialną Bibliotekę dla Dzieci i Młodzieży nr XXXI oraz pozostałych laureatów.
Więcej informacji o konkursie można uzyskać w Stowarzyszeniu Centrum Wolontariatu w Warszawie od poniedziałku do piątku w godz. 9.00 – 16.00 pod nr: 514 777 399
Konkurs realizowany jest przez Stowarzyszenie Centrum Wolontariatu w Warszawie w ramach działania „Wsparcie organizatorów wolontariatu” realizowanego w ramach miejskiego projektu „Ochotnicy warszawscy” integrującego działania wspierające rozwój wolontariatu w stolicy.
Chcesz założyć ofertę na naszym portalu? Sprawdź przydatne wskazówki i zapoznaj się z przykładowymi ofertami!