Jesteś koordynatorem/ką wolontariatu działającym/ą na terenie Warszawy? Chciał(a)byś dopiero rozpocząć współpracę z wolontariuszami? A może chciał(a)byś zobaczyć jak ta praca wygląda w innej instytucji? Zapraszamy Cię do udziału w mentoringu!

Nasz program to szczególna forma wsparcia koordynatorów, którzy chcą rozwinąć swoje umiejętności w zakresie organizowania i zarządzania wolontariatem pod okiem mentorów - doświadczonych koordynatorów z wybranych warszawskich placówek.

baner informujący o mentoringu dla koordynatorów wolontariatu

Uczestnicy mają możliwość indywidualnej pracy z mentorem – spotkania obejmują łącznie 15 godzin i dotyczą tematów związanych z organizowaniem wolontariatu np. rekrutacją wolontariuszy, motywowaniem, organizacją pracy, specyfiką współpracy z poszczególnymi grupami czy innymi zagadnieniami, które mogą być rozwijające dla stażysty, a w których doświadczenie ma opiekun.

Ze względu na obecną sytuację dopuszczamy możliwość realizacji stażu zarówno w ramach osobistego spotkania (jeśli będzie taka możliwość), spotkań zdalnych np. na platformie zoom lub w sposób mieszany.

By zgłosić się do udziału, należy wypełnić formularz rejestracyjny (klikając w link opuszczasz portal www.ochotnicy.waw.pl).

Koordynator projektu: Elżbieta Baranowska-Pytko

Kontakt: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript., 514-777-399

Zapraszamy!


Mentoring realizowany jest przez Stowarzyszenie Centrum Wolontariatu w Warszawie w ramach działania „Wsparcie organizatorów wolontariatu” realizowanego w ramach miejskiego projektu „Ochotnicy warszawscy” integrującego działania wspierające rozwój wolontariatu w stolicy.


 Sprawdź naszą ofertę bezpłatnych szkoleń, warsztatów i debat dla warszawskich organizatorów wolontariatu w kalendarzu.