Urząd Miasta st. Warszawy razem ze Stowarszyszeniem Centrum Wolontariatu mają przyjemność zaprosić do udziału w wyjątkowym wydarzeniu - "Dzień Koordynatora Wolontariatu", które odbędzie się 7 grudnia 2017 roku w godz. 11:00 - 14:00 w Domu Innowacji Społecznych "Marzyciele i Rzemieślnicy" w Warszawie. Podczas wydarzenia wręczone zostaną nagrody z I edycji konkursów "Pokaż się z dobrej strony" i "Koordynator wolontariatu", które przebiegały w 2017 roku. Ponadto odbędzie się debata z udziałem zaproszonych gości - "Koordynator wolontariatu - zawód przyszłości?".

 Dzien Koordynatora 2017 zolty

 

"Pokaż się z dobrej strony"

Celem konkursu było promowanie bardzo dobrych ofert kierowanych do wolontariuszy za pomocą Miejskiego Portalu Wolontariatu - www.ochotnicy.waw.pl. Konkurs miał uzmysłowić osobom odpowiedzialnym za współpracę z wolontariuszami, jak ważnym elementem jest skuteczna rekrutacja ochotników. Formułowanie oferty to pierwszy krok w nawiązaniu relacji z potencjalnym wolontariuszem. Szczegółowe informacje dotyczące Konkursu - I ETAP, II ETAP

 "Koordynator wolontariatu"

Celem konkursu była promocja wolontariatu oraz docenienie roli organizatorów wolontariatu – koordynatorów, którzy na co dzień pracują z wolontariuszami, kierują ich pracą, wspierają, pomagają dokonywać właściwych wyborów w podejmowaniu aktywności wolontariackiej. Szczegółowe informacje dot. Konkursu


Kiedy: 7 grudnia 2017r. w godz. 11:00 - 14:00

Gdzie: "Marzyciele i Rzemieślnicy" ul. Bracka 25 (III piętro) w Warszawie

Rejestracja i serwis kawowy od godziny 10:30. Po uroczystości zapraszamy na wspólny lunch.


Udział w wydarzeniu jest bezpłatny. Obowiązują zapisy.

Osoby zainteresowane uczestnictwem, prosimy o wypełnienie formularza zgłoszeniowego.

Szczegółowych informacji udziela Pani Joanna Stachurska, pod numerem telefonu 22 635 27 73 wew. 21 lub e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

 

SERDECZNIE ZAPRASZAMY!