Od czego zacząć przygotowania do współpracy z wolontariuszami, jak prawidłowo przygotować ofertę pracy? Co to znaczy być „organizacją przyjazną wolontariuszom”? Czy współpraca z wolontariuszami to zadanie wyłącznie koordynatora czy całej organizacji?

Te i podobne zagadnienia będą tematem kolejnego szkolenia adresowanego do organizatorów wolontariatu. Stowarzyszenie Centrum Wolontariatu zaprasza do udziału w szkoleniu pt. „ Przygotowanie organizacji do współpracy z wolontariuszami”.

Szkolenie skierowane jest przede wszystkim do początkujących koordynatorów wolontariatu realizujących działania w Warszawie. W miarę dostępnych miejsc udział wziąć mogą także osoby posiadające już doświadczenie w koordynacji wolontariatu i chcą pogłębić swoją wiedzę, a także podzielić się doświadczeniem.

Szkolenie odbędzie się w dniu 21 października (sobota) w godzinach 10.00 - 14.00 w siedzibie Stowarzyszenia Centrum Wolontariatu przy ulicy Nowolipki 9B.

Tematyka:

  • Przygotowanie oferty pracy – indywidualny program pracy wolontariusza
  • Standardy współpracy z wolontariuszami - cechy organizacji przyjaznej wolontariuszom.
  • Przygotowanie organizacji do współpracy z wolontariuszem

Prowadzenie: Dariusz Pietrowski - Stowarzyszenie Centrum Wolontariatu w Warszawie.

Osoby zainteresowane szkoleniem, prosimy o przesłanie zgłoszenia do dnia 19 października br. wypełniając formularz zgłoszeniowy.

Szczegółowych informacji dot. szkolenia udziela Joanna Stachurska, pod numerem telefonu 22 635 27 73 wew. 21. Liczba miejsc jest ograniczona, decyduje kolejność zgłoszeń.

Działanie „Wsparcie organizatorów wolontariatu” realizowane w ramach miejskiego projektu„Ochotnicy warszawscy” integrującego działania wspierające rozwój wolontariatu w stolicy.