Pozostało na zgłoszenie:
118 dni
Ofertę wybrało:
51 osób
Miejsce wykonywania zadań:
Boya-Żeleńskiego 24
51-160 Wro Wrocław
Poza Warszawą
51-160 Wro Wrocław
Poza Warszawą
Czy organizator akceptuje zgłoszenia od grup (np. wolontariat pracowniczy/szkolny):
Tak
Wolontariat zdalnyEdukacjaInne
WOLONTARIUSZ D.S. PROMOCJI I KOMUNIKACJI
Fundacja Wielojęzyczne Dzieci

Opis projektu

Szukamy mistrza komunikacji, znającego się na social media i promocji do opowiadania światu o naszych działaniach edukacyjnych dla dzieci i młodzieży.
Zadania:
całościowe zarządzanie marketingiem, komunikacją, promocją, PR
zarządzanie social media (głównie facebook)
tworzenie i realizacja własnych pomysłów na zwiększenie widoczności naszych działań oraz wzrostu rozpoznawalności
prowadzenie archiwum multimedialnego (zdjęcia, filmy)
kontakt z mediami i innymi podmiotami
przygotowywanie materiałów promocyjnych (najlepiej również graficznych)
Czas trwania:
Rekrutacja stała
Dodatkowe informacje:
Może być zarówno stacjonarnie, jak i zdalnie.
Zadania:
całościowe zarządzanie marketingiem, komunikacją, promocją, PR
zarządzanie social media (głównie facebook)
tworzenie i realizacja własnych pomysłów na zwiększenie widoczności naszych działań oraz wzrostu rozpoznawalności
prowadzenie archiwum multimedialnego (zdjęcia, filmy)
kontakt z mediami i innymi podmiotami
przygotowywanie materiałów promocyjnych (najlepiej również graficznych)
Czas trwania:
Rekrutacja stała
Dodatkowe informacje:
Może być zarówno stacjonarnie, jak i zdalnie.
Zadania
- marketing
- komunikacja
- promocja
- PR
- Social Media
- grafiki
- kreatywność
Ile czasu?
W zależności od potrzeb.
Minimalny wiek wolontariusza
15 latDodatkowe wymagania
Oferujemy - świadczenia dla wolontariusza
zdobycie doświadczenia pracy w zespole
możliwość tworzenia i realizowania własnych pomysłów promocyjno-marketingowo-komunikacyjnych,
czynne współuczestnictwo w całości działań
stałe wsparcie merytoryczne podczas realizacji działań
podpisanie porozumienia i zaświadczenie
ubezpieczenie
możliwość tworzenia i realizowania własnych pomysłów promocyjno-marketingowo-komunikacyjnych,
czynne współuczestnictwo w całości działań
stałe wsparcie merytoryczne podczas realizacji działań
podpisanie porozumienia i zaświadczenie
ubezpieczenie